Stap 1: IDEE (lager onderwijs)
We willen een machine waarmee je even kan wegdromen uit je eigen omgeving. Een slimme oplossing ook voor wie geen geld heeft om te reizen.
Stap 2: ONTWERP (hoger onderwijs)
Een machine waarmee je zelf overal in huis een andere omgeving kan creëren zodat je zonder je te verplaatsen in een andere wereld terecht kan komen.
Stap 3: WERKEND PROTOTYPE (technisch secundair onderwijs)
Plaats eerst een tekening of beeld van jouw droomplek in de kapro, daarna je gsm met de zaklamp aan. Je ziet nu je favoriete beeld op de muur geprojecteerd. Zo kan je helemaal wegdromen in je fantasiewereld!
Uitvinders: Sint-Lodewijkscollege in Sint-Michiels – 4de leerjaar
Ontwerpers: Victor Gheleyns, Sepp Desloovere, Arne declerck, Mathijs Wauters, Mira Caulier en Muthu Nagendran – 3de jaar Howest bachelor Industrieel productontwerpen
Makers: Technisch Instituut Heilige Familie (Maricolen) in Brugge