Stap 1: IDEE (lager onderwijs)
We willen een machine op onze speelplaats zodat we ons niet meer moeten vervelen.
Stap 2: ONTWERP (hogere school)
Een anti-verveelmachine die inspiratie geeft.
Stap 3: WERKEND PROTOTYPE (technisch secundair onderwijs)
Deze machine werkt zoals een gokautomaat waarbij de spelers aan een hendel trekken en hopen op een winnende combinatie. Het goede nieuws: bij MyMachine zijn alle deelnemers winnaars, zo zorgt elke combinatie voor anti-verveeltips en materiaal waarmee je meteen aan de slag kan.
Uitvinders: Taborschool Aalter-Brug in Aalter – 4de, 5de en 6de leerjaar
Ontwerpers: Maxim Maenhoudt en Tim Verstraete, 3de jaars Howest bachelor Industrieel productontwerpen, Merel Messely en Julie Mareel – 3de jaar Howest bachelor Ergotherapie, Aline Anne en Naomi Jacobs , 3dejaar Howest bachelor Communicatie Management
Makers: Emmaüs Secundair in Aalter