De MyMachine game

De uitvinders:              Basisschool Sint-Vincentius uit OOSTAKKER – klas 5A en 5B

De ontwerpers:           Felix Geldhof, Tim Neckebroeck, Alex Schmitt, Jens Haerssens en Arne Figoureux

Studenten Howest Bachelor Digital Arts & Entertainment – jaar 3

De grafisch ontwerpers: EDUGO Campus Glorieux – Print Media 5de jaar

In deze game ontdek je als hoofdpersonage een prachtige wereld met magische bomen, zwevende platformen en gekke dieren. Maak gebruik van je unieke klimtechnieken om de top van de magische boom te bereiken want bij één verkeerde beweging val je helemaal naar beneden.

Als je erin slaagt om de droommachines te vinden en ze op de juiste manier te laten werken, dan krijg jij als ‘kleine redder’ toegang tot het volgende niveau, een nieuwe wereld met nog meer mooie uitdagingen!

De studenten kozen voor het gebruik van eenvoudige vormen, opgebouwd uit vlakken die zo een unieke stijl vormen. De levendige kleuren worden benadrukt door een spel van licht en schaduw. Kortom, een weelde aan variatie. Veel game FUN!