DANSMACHINE

Probleem:We willen altijd en overal kunnen dansen, ook op school.

Oplossing: De speelpauze moet een danspauze worden.

Concept: Deze machine is een dansende octopus die je gevoel voor ritme aanleert.
Wist je dat de octopus één van de slimste zeedieren is? Hij heeft een goed geheugen en is uiterst handig met zijn armen. Afwisselend zal één van de octopusarmen oplichten. Probeer dan zo snel mogelijk de oplichtende arm aan te raken op het ritme van de muziek.
De moeilijkheidsgraad van de dans stijgt naarmate jullie vorderen in het spel. Slagen jullie erin om de ritmes te onthouden en net zoals de octopus je armen en benen uit je lijf te dansen?

De uitvinders:Basisschool De Ginsteschool uit Oosterozebeke – 6deleerjaar

De ontwerper: : Nika Dugashvili en Laurent Lust – Studenten Howest Bachelor Industrieel Productontwerpen – jaar 2

De makers: Vrij Technisch Instituut uit Tielt – 5de jaar Elektronica



Dansmachine

Dansmachine

Soort alien octopus waarbij op het einde van de tentakels verschillende sensoren in zetten en 4 touch pads. elke tentakel...

Read More