Voorbereiding op playtest met de kinderen

Deze week hebben we gewerkt naar een volledig speelbare demo om aan de kinderen te laten zien. We hebben geprobeerd om zo goed mogelijk de feedback van vorige week toe te passen. Ik ben begonnen met het maken van healthbars voor de enemies om de speler een idee te geven van de resterende levenspunten

Screenshot_2.jpg

Hierna heb ik nog een keer gekeken naar het systeem dat voor de inventory zorgt. De speler kan een sleutel oppakken en gebruiken om deuren te openen.

Vorige week waren de interacties van de vijanden nog niet verbonden met code/animatie. Ik heb verschillende animaties gemaakt die al deze acties ondersteunen zoals death animaties.

Het werd ook eens tijd voor de implentatie van de speciale aanvallen. Op dit moment zijn de robot en de onderwereldput werkende met passende animaties.

Een veel gevraagde aanvulling was dat het leuk zou zijn om andere dingen op te kunnen zuigen. Vanaf nu kan je de kisten opzuigen en ook gebruiken als projectiel.

Naast dit heb ik gewerkt aan het samenvoegen van alle implementaties van Thibault en Emma en de integratie van al de art.